We are currently working on improving our delivery network outside of Amsterdam, so in the meantime can only deliver within the Amsterdam region. Thanks!

Verzenden

 

Welke levering mogelijkheden zijn er?

 

Het levering gebied van Acai Amsterdam

Duurzaamheid is een van onze waarden en waar mogelijk zullen we binnen Amsterdam leveren op de fiets met behulp van een Thermobox. Buiten de regio Amsterdam leveren we via een gecertificeerde koerier. Na u aankoop ontvangt u een track and trace nummer met tijdstip van de verwachte levering.

Wij leveren onze bevroren acai pulp en fruit smoothies in Amsterdam en omgeving, bv. Centrum, Oost, West, Zuid, Noord, Oost, IJburg, Osdorp Tuindorp, Abcoude, Amstelveen, Badhoevedorp, Diemen, Driemond, Duivendrecht, Ouderkerk a/d Amstel Schiphol, Weesp.

Verzendt u Internationaal?

 

Wij leveren op dit moment alleen aan de Benelux-markt , maar we doen ons best om onze leveringsprogramma in heel Europa uit te breiden. Wij zullen u hierover op de hoogte houden.
Leveringstijden
Als u woonachtig bent in Amsterdam en uw bestelling plaatst voor 15.00 uur zullen we ons uiterste best doen om op dezelfde dag op het opgegeven adres te leveren Bestellingen buiten Amsterdam zullen de volgende dag worden geleverd.

Als het afleveradres in België leveren wij alleen op woensdag en zaterdag tussen 9.00 en 17.00 uur. Als u uw bestelling tot 15.00 uur is geplaatst, zullen wij ons uiterste best doen om het volgende woensdag of zaterdag af te leveren. Houd er rekening mee dat we de rest van de week niet in België.

Levertijden

Wij leveren in Amsterdam van zondag tot en met vrijdag 17:00-22:00
Let op: wij leveren niet op zaterdag, dus bestellingen die op vrijdag na 15:30 geplaatst  worden  zullen geleverd worden op zondag.

Als het afleveradres zich buiten Amsterdam (Nederland en België) en uw bestelling is geplaatst tot 15.00 uur zullen we ons uiterste best doen om het te leveren de volgende dag te doen. U ontvangt dan een e-mail aan het eind van de dag te informeren dag en het tijdstip van uw bestelling en uw referentienummer om uw pakket te volgen.
Let op: wij niet leveren op zondag, dus bestellingen die op vrijdag na 16:00 uur, zal zaterdag en zondag worden op maandag verwerkt en u zult uw referentienummer op maandag aan het eind van de dag.

Levering met geïsoleerde dozen

Levering geschied in geïsoleerde dozen
We maken gebruik van geïsoleerde dozen om alle producten uit ons assortiment diepgevroren af te leveren. Dit stelt ons in staat om de kwaliteit en de versheid van al onze diepvries producten te garanderen.

Betaling

Welke betalingsmethoden worden geaccepteerd?

Wij accepteren Ideal betalingen, creditcards (Visa, MasterCard, American Express, Diners Club) en Paypal.

Zijn online betalingen veilig?

Online betalingen zijn 100% veilig en gegarandeerd. Alle betaalmethoden zijn SSL gecertificeerd.

Bestellingen en retouren

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt alle producten via onze webshop bestellen. Blader door items of gebruik het zoekvak om uw producten te vinden. Zodra u tevreden bent met uw bestelling, kunt u naar de kassa. Kijk voor uw totaal bestelling en ‘kassa’ knop rechts boven in het scherm In het geval dat u een bulk bestelling wilt maken of vragen heeft kunt u contact met ons opnemen via onze contact pagina.  Laat ons weten hoe we u kunnen helpen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Als u een bestelling wilt annuleren kunt u contact met ons opnemen via onze “Contact” pagina en wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk annuleren.

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Het is altijd handig om een account voor toekomstige aankopen te hebben, maar ook zonder account is het mogelijk om te bestellen via de “Guest Mode Check Out” optie

Hoe volg ik mijn bestelling?

Na uw aankoop ontvangt u een e-mail met een referentienummer en track and trace van uw bestelling.
Voor bestellingen binnen Amsterdam sturen wij u een e-mail direct na uw aankoop als bevestiging van de levering. Voor bestellingen buiten Amsterdam (Nederland en België) ontvangt u een e-mail met uw referentienummer aan het einde van de dag.

Hoe kan ik een product terug sturen?

Onze prioriteit is het leveren van kwaliteit daarom kunnen onze bevroren artikelen niet geretourneerd worden.

Live Chat

Hoe kan ik jullie bereiken via de live chat?

Onze live chat is beschikbaar op onze homepage zeven dagen per week van 8 uur tot 19 uur. Wanneer we niet beschikbaar zijn, kunt u uw bericht achterlaten en een e-mailadres opgeven en we zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Onze Producten

 

Waar halen we onze acai vandaan?

We are proud to be the partner of Acai Benelux, the award-winning provider of acai products across Europe.

Waar halen wij ons Kokoswater vandaan?

Ons kokoswater komt van Obrigado! Puur kokoswater en we zijn dankbaar voor dit product.

Updating…
  • Geen producten in je winkelmand.