Verzenden

Welke levering mogelijkheden zijn er?

Het levering gebied van Acai Amsterdam

Duurzaamheid is een van onze waarden en waar mogelijk zullen we binnen Amsterdam leveren op de fiets met behulp van een Thermobox. Buiten de regio Amsterdam leveren we via een gecertificeerde koerier. Na u aankoop ontvangt u een track and trace nummer met tijdstip van de verwachte levering.

Amsterdam en omgeving, als je bestelling wordt geplaatst tot 23:59 uur, zullen we ons uiterste best doen om het de volgende dag te bezorgen, anders boeken we samen met onze klant een bezorgslot.

Wij leveren in Nederland van maandag tot vrijdag van 17:00 tot 22:00 uur.

Kies een van de beschikbare dagen voor aflevering op de afrekenpagina

Als het afleveradres zich buiten Amsterdam (Nederland) bevindt en je bestelling wordt geplaatst tot 23: 59hrs, zullen we ons uiterste best doen om het de volgende dag te bezorgen. U ontvangt dan aan het eind van de dag een e-mail met informatie over de dag en het tijdstip van uw levering en uw referentienummer om uw pakket bij te houden.

Let op: we leveren niet op zaterdag en zondag, daarom worden bestellingen die op vrijdag na 23:59 uur worden geplaatst, op maandag verwerkt en bezorgd.

Verzendt u Internationaal?

Wij leveren op dit moment alleen aan de Benelux-markt , maar we doen ons best om onze leveringsprogramma in heel Europa uit te breiden. Wij zullen u hierover op de hoogte houden.

Levertijden

Wij leveren in Amsterdam van zondag tot en met vrijdag 17:00-22:00
Let op: wij leveren niet op zaterdag en zondag dus bestellingen die op dodendag na 23:59uur geplaatst  worden  zullen geleverd worden op volgend maandag.

Als het afleveradres zich buiten Amsterdam (Nederland) en uw bestelling is geplaatst tot 23:59uur zullen we ons uiterste best doen om het te leveren de volgende dag te doen. U ontvangt dan een e-mail aan de dag van de leveren te informeren dag en het tijdstip van uw bestelling en uw referentienummer om uw pakket te volgen.

Levering met geïsoleerde dozen

Levering geschied in geïsoleerde dozen
We maken gebruik van geïsoleerde dozen om alle producten uit ons assortiment diepgevroren af te leveren. Dit stelt ons in staat om de kwaliteit en de versheid van al onze diepvries producten te garanderen.

Betaling

Welke betalingsmethoden worden geaccepteerd?

We accepteren Ideal betalingen en bankoverschrijvingen (in dit geval worden uw goederen verzonden nadat de betaling op onze rekening is bevestigd).

Zijn online betalingen veilig?

Online betalingen zijn 100% veilig en gegarandeerd. Alle betaalmethoden zijn SSL gecertificeerd.

Bestellingen en retouren

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt alle producten via onze webshop bestellen. Blader door items of gebruik het zoekvak om uw producten te vinden. Zodra u tevreden bent met uw bestelling, kunt u naar de kassa. Kijk voor uw totaal bestelling en ‘kassa’ knop rechts boven in het scherm In het geval dat u een bulk bestelling wilt maken of vragen heeft kunt u contact met ons opnemen via onze contact pagina.  Laat ons weten hoe we u kunnen helpen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Als u een bestelling wilt annuleren kunt u contact met ons opnemen via onze “Contact” pagina en wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk annuleren.

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Het is altijd handig om een account voor toekomstige aankopen te hebben, maar ook zonder account is het mogelijk om te bestellen via de “Guest Mode Check Out” optie

Hoe volg ik mijn bestelling?

Na uw aankoop ontvangt u een e-mail met een referentienummer om uw bestelling bij te houden en te volgen zodra de verzending is geregeld.
Voor bestellingen binnen Amsterdam sturen wij u zo snel mogelijk na bevestiging een bevestiging per e-mail of sms. Voor bestellingen buiten Amsterdam (Nederland) ontvangt u een e-mailbevestiging en op de dag van aflevering een Track & Trace met uw referentienummer.

Hoe kan ik een product terug sturen?

Onze prioriteit is het leveren van kwaliteit daarom kunnen onze bevroren artikelen niet geretourneerd worden.

Live Chat

Hoe kan ik jullie bereiken via de live chat?

Onze live chat is beschikbaar op onze homepage zeven dagen per week van 8 uur tot 19 uur. Wanneer we niet beschikbaar zijn, kunt u uw bericht achterlaten en een e-mailadres opgeven en we zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Onze Producten

Waar halen we onze acai vandaan?

Met gepaste trots kunnen we zeggen dat onze fruitpuree afkomstig is uit Brazilië in de Amazone en dat we het product eerlijk verhandelen aan de lokale bevolking om de Rain Forrest in Brazilië te beschermen.

Updating…
  • Geen producten in je winkelmand.
Accept